Zwroty i wymiana - Sklep Mój Ogrodniczy - mojogrodniczy.pl

Ta strona korzysta z technologii Cookie - więcej tutaj. Korzystając ze strony akceptujesz wykorzystanie tej technologii.

close

Gwarancja, odpowiedzialność sprzedawcy


Wszystkie produkty oferowane w sklepie mojogrodniczy.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży lub gwarancji producenta jak również nieprawidłowego wykonania Usług dodatkowych można składać pisemnie bezpośrednio w sklepie mojogrodniczy.pl pod adresem e-mail kontakt@mojogrodniczy.pl lub przesłać na adres: AGENCJA FRUTI-CHEM KULIK PYCHOTKA SPÓŁKA JAWNA ul. Witosa 15/3 07-410 Ostrołęka, a w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji producenta także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w karcie gwarancyjnej Towaru. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów - w takim przypadku Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa klient (koszty przesyłek, ewentualne koszty diagnostyki serwisowej sprzętu).

Zwroty (dotyczy jedynie Konsumentów)

W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru lub jego odbioru z Siedziby Sklepu, Konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pod względem treści i formy oświadczenia przed jego upływem. 
Zwracany towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie dostarczony do Sklepu w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (nie tylko samo urządzenie, ale również wszelkie inne dołączone akcesoria, instrukcje i dokumenty). Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania.

W celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Konsument. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych do nas za pobraniem.

Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć otrzymaną przy zakupie fakturę lub paragon oraz wyraźne wskazanie konta bankowego, na które kupujący chce otrzymać zwracaną należność za towar. 
W przypadku towaru sprowadzanego na specjalne zamówienie klienta Sklep zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia ewentualnego zwrotu towaru, jeżeli dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem.

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wartość towaru przelewem w ciągu 7 dni roboczych od momentu jego otrzymania.


x
pname

Produkt został pomyślnie dodany do koszyka.

« Kontynuuj zakupy Zamówienie »
x
Error

we have a problem.

« Kontynuuj zakupy