Pomoc w zakupach - Sklep Mój Ogrodniczy - mojogrodniczy.pl

Ta strona korzysta z technologii Cookie - więcej tutaj. Korzystając ze strony akceptujesz wykorzystanie tej technologii.

close

Wskazówki dotyczące zakupów:


Zakupy w sklepie internetowym mojogrodniczy.pl są łatwe i bezpieczne. Przeprowadzimy Cię przez wszystkie etapy zakupów zapewniając na każdym kroku odpowiednią pomoc. Jeżeli podczas dokonywania zakupów natrafisz na jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 0-537-820-920 lub drogą mailową na adres elektroniczny kontakt@mojogrodniczy.pl

 


 

1.     Wybierz produkt, który chcesz kupić i kliknij na symbol "Do koszyka 

2.     Zawartość koszyka można przeglądać, zmieniać ilość znajdujących się w nim produktów lub usunąć produkt. Jeśli chcesz dodać nowe produkty do koszyka, kliknij na »Kontynuuj zakupy«.

Produkty dodane do koszyka pozostaną w nim do czasu skompletowania zamówienia lub usunięcia  z koszyka. W każdej chwili możesz powrócić do zakupów, przy czym wybrane wcześniej produkty pozostaną w koszyku.

3.     Przejrzyj produkty umieszczone w koszyku z zamiarem ich zakupu. Możesz też usunąć produkty z koszyka  lub zmienić ich ilość.

4.     Kiedy masz już w koszyku wszystkie produkty, które zamierzasz zamówić, kliknij na ikonę »Realizuj zamówienie«. W następnym etapie musisz się zarejestrować lub lub zalogować do systemu. Jeżeli dokonywałeś już zakupów w sklepie mojogrodniczy.pl i jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, zaloguj się przy pomocy adresu e-mail i hasła. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, rejestracja odbędzie się automatycznie podczas dokonywania pierwszego zakupu.

5.     Następnym krokiem jest  edycja danych. Na tym etapie należy wprowadzić/przejrzeć dane dotyczące dostawy i wybrać metodę płatności. Zarejestrowani użytkownicy powinni sprawdzić zapisane dane kontaktowe. 


6.     Następnym krokiem jest sprawdzenie i potwierdzenie zamówienia.  Należy sprawdzić wszystkie wprowadzone dane i zamówienie przechodząc do kolejnych zakładek ikoną »Dalej«. Po sprawdzeniu poprawności wprowadzonych danych oraz po wyborze sposobu płatności i dostawy potwierdź i wyślij zamówienie klikając na ikonę »Potwierdam zamówienie«.

7.     Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz drogą mailową na swój adres internetowy. Dalsze kroki uzależnione są  od metody płatności.

8.     Wiadomość zawierającą potwierdzenie zamówienia otrzymasz na swój adres internetowy. O aktualnym statusie zamówienia będziesz regularnie informowany drogą mailową. Wszystkie informacje możesz również śledzić w zakładce Twoje Konto.


x
pname

Produkt został pomyślnie dodany do koszyka.

« Kontynuuj zakupy Zamówienie »
x
Error

we have a problem.

« Kontynuuj zakupy